23 Aralık 2011 Cuma

Doğumgünü Cicileri :P

Dünkü o çoook güzel başlangıçtan ve sizi tekrar yanımda görmenin mutluluğundan sonra, bugün ilk işim hemencecik bir post hazırlamak oldu :) Ben doğumgünlerini çok severim, o gün çok da şımarırım, şu an hala o etkiden hala kurtulamadım ve şımarmaya da devam ediyorum artık kusuruma bakmayın :P Aslında dışarıda hava kapalı, pek de neşelenecek şımaracak bir vaziyet yok ama neyse :)

 Şimdi size doğumgünü cicilerimi takdim ediyorum :)))

Dün işten azıcık erken kaçtık nişanlımla, Bahçelievler'e kahve içmeye götürdü beni, o sırda işimiz bitince ben dedim ki meşhur 7. Cadde Mango Outlet'e  "bi bakayım, sen de azcık dışarıda bekle beni",  dışarı çıktığımda ne görsem, bana bu güzelliği hediye etti, kış ortasında nasıl da mutlu oldum, eve gidene dek burnumdan düşmediler koklaya koklaya :)


Veee hediye kombini oldu sanırım bu da, ayrı ayrı teşekkür takdimi olacak artık :)

Kazağımı herşeyden önce "canım ablam", sonra mesai arkadaşım, blog arkadaşım olan Sevgili Pembe Düşler Ablam hediye etti, nasıl da bilir benim favorimin yeşil olduğunu :)))

Pantolon nişanlıma zorla sipariş ettiğim, hatta sipariş etmeyip, gidip kendimin beğenip deneyip aldığım ve sadece ödemesini ona bıraktığım pantolon :) Ne yapayım, zaten her yerde dar paça pantolonlar cirit atıyor, çizme paça bulmak o kadar zor ki :( Jean üretenler, sesimizi duyun, lütfen dar paça ürettiğiniz oranda çizme paça ve boru paçalara da gereken dikkati gösterinnn!!!

Botlar ise benim kendime doğumgünü hediyem oldu :)



Starbucks termos, çok sevdiğim Kerim Bey'den hediye, o benim rol modelim, kariyer alanında :)))


Parmaksız Nepal işi eldivenler, çok çok sevgili Fergün Ablamdan :))) seni seviyoruuum :)


Bu arada nişanlıma kotu aldırdığım günün gecesi bir rüya görmüş benim adam, hala etkisinden kurtulamadı :))) Güya biz yine bir AVM'deymişiz, ben birkaç parça eşya almışım, kasada ödeme yaparken kasiyer birden tutarın 1500TL olduğunu söylemiş, nişanlımın yüreğine inmiş tabii :))) Hemen o sırada kasiyere "sen bunları iptal et" demiş, ben de anında triplere girmişim, bir afra bir tarfa, en sonunda aldığım herşeyi bırakıp sadece 15TL'lik birşey almışım :) o bunu anlattığında bir gülme krizine girdim ben, bir taraftan da rüyadaki kendime kızıyorum, "niye aldıklarını geri bırakıp 15 liralık şeyi alıyosun, onu da alma çık git ordan, bak trip işini çözememişsin sen" diye :)))

Bir doğumgünü daha bööylece geçti ve ben 25 yaşıma girdim :) Allah herkese sağlıklı sıhhatli, sevdikleriyle birlikte bir ömür geçirmeyi nasip etsin :) 

Sizleri çok seviyorum :)


13 yorum:

  1. Amin canım :) güle güle kullan hepsini :) çiçekte çok güzel eferim damadıma :)

    YanıtlaSil
  2. akıllı, cici, tecrübelerden yaralanmasını bilen, doğru, dürüst-sevgi dolu, ciciiiiii kız seni seviyorum:) nice güzel günlere beraberce !

    YanıtlaSil
  3. hediye almak çok güzel bişi ya, hepsi çok güzel güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  4. çiçek çok hoş bir jest, giysilerini güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  5. doğum günn kutlu olsun cici maya :) ayrıca yeni bloğunda hayırlı olsun :))

    YanıtlaSil
  6. @Ülkü ablam, çok teşekkür ederim, damat ayrıca teşekkürlerini sunuyomuş :)))

    @Adsız-Fergün abla, ben de seni çok seviyorum, iyi ki hayatımızdasın, hem benim, hem de annemin... sen olmasan ne yapardık :)

    @Yektacım, daha güzelleri senin olsun inşallah, hediyeleşmek cidden bir başka tatlı oluyo :)

    @Noblesse'cim, evet ben de hiç beklemiyordum böyle bir jesti :) teşekkür ederim çok :)

    @Sema'cım çok teşekkürler, hem blog için hem doğumgünü için :) beklerim sık sık :)

    YanıtlaSil
  7. Damadıma ricalarımı sunuyorum :))

    YanıtlaSil
  8. Nice güzel yaşlarınız olsun.Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  9. Eski yeni blogun hayirli olsun canim:)
    dogum gününde kutlu olsun,hayirli yaslar olsun insaAllah...
    Ahhh kot konusunda sana nasilll katiliyorum bi bilsen!:)bende cok zorlaniyorum kot konusunda...:(
    seni tanidigima cok memnun oldum,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. ÇOK CİCİLER:)
    SAĞLIKLA KULLANIN..
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  11. Daha nice yillara saglikla in$aallah ;)
    cicilerin yaki$mi$, gule gule giy guzelim..
    ni$anlinin "o" ruyasina bittim yaaa hahah erkekler hep boyle oluyorlar i$te, biz bayanlar bir "ali$veri$" dedikmi !!! tamam i$te orada ipler kopuyore ;)

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar,

    Doğum gününüz kutlu olsun! Yeni blog sayfanız da hayırlı olsun. Güle güle kullanın. Ziyaretçisi ve okuyucusu çok olur inşallah!

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  13. @Ülkü ablam, ehehe, damat havalaarda :P

    @Tülin hanım, çok teşekkürler :)

    @Zeliş, hoşgeldin, iyi ki geldin :) güzel dileklerin için çokk teşekkrler :) kot sorunsalında da haklıyız dii mi ama, bizi unutmasınlar :) kocaman sevgiler :)

    @Birtutamkekik, çok teşekkür ederim, daha güzelleri sizin olsun inşallah :) sevgiler :)

    @Papatyacım, bu alışveriş mevzuunu biraz yumuşatıcak bir taktik bulsak nasıl da iyi olurdu, keşke onlar da sevse bu aktiviteyiii :)

    @Recep Bey, her iki dileğiniz için de çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum, Allaha emanet olun, saygılar. :)

    YanıtlaSil