28 Aralık 2011 Çarşamba

Benim de 2012'den dileklerim var tabii.. :)

Merhaba herkese!

Şu sıralar herkes blogunda 2011'i uğurluyor, dedim ben de naçizane kendi görüşlerimi yazayım, bakalım ne olmuş ne bitmiş bir envanter çıkaralım, dileklerimizi de iletelim 2012 için...

***Canım dedemi kaybettik 2011 Ağustos'unda, bu 2011'in en üzücü hadiselerinden biriydi. Öyle zamansız gitti ki aramızdan. Hiçbir hastalığı olmamasına rağmen, sabah namazına giderken bir araba kazası sonucu kaybettik dedemi. Çok çok aydın bir insandı dedem. Köy Enstitüsü mezunu, 40 yıl aktif olarak öğretmenlik görevinde bulunmuş bir insandı. Hayatta ağzından değil bir küfür, "aptal" lafı bile çıkmayan, sabırlı, kanaatkar, sevgi dolu bir insandı. Ah dede, nur içinde yat mekanın cennet olsun inşallah...

***2011'de arabamı aldım, bu da benim için bir milattı :) Babama kızıp kendi arabamı aldım, iyi ki de almışım diyorum şimdi kendi kendime. Bir yere giderken ondan araba istemek eziyetti, "vitesini ne biçim geçiriyosunuz, koltuğun ayarını bozmuşsunuz" vs. Şimdi işe bile arabayla gidip geliyoruz, Allah'ım bize böyle kolaylıklar sunduğun için sana şükürler olsun... :)

***Blogger camiası olarak 2011'de bloglarımız kapatılmıştı, bak bu da çok sinir bozucu bir durumdu. Allahtan  sonra yapılan büyük haksızlık düzeltildi ve biz de tekrardan bloglarımıza kavuştuk. Bir daha asla böyle kısıtlamalara maruz kalmadan özgürce yazmaya devam edebilmemizi diliyorum!!!

***2012'de daha çok kitap okumak, daha çok yazı yazmak istiyorum. Hatta en büyük uhdelerimden biri olan hikayecilik konusunda da kendimi ilerletmek ve ortaya güzel şeyler çıkarmak istiyorum :)

***Biliyorsunuz, kısmetse 2012 Haziran'da gelin oluyorum. Allahtan mutlu huzurlu ve sağlıklı bir yuva istiyorum, İnşallah hepimizle birlikte, hepimizin ağız tadı yerinde olsun :)

***2012'de babamın huysuz davranışlarını bırakmasını diliyorum :((( (Allah'ım sen iyilikle güzellikle ıslah et inşallah...)

*** Aklıma daha başka bişey gelmiyo :)))

Herneyse naçizane dilekler listemden sonra Ülkü Ablamın gönderdiği hediyemi göstermenin vakti geldiii :) Sabah işe giderken kendi kendmi fotoğrafladım, gülmeyin sakın :)))



fiyonguna bayıldım bu arada :)

sevgiyle kalın hep :)

20 yorum:

  1. Ay yakışmışta iyi günlerde giy, baktın gün kötü çıkart dermişim :))
    Dedenin mekanı cennet olsun, araban hayırlı olsun, çok güzel bir gelin olup mutlu ol inşallah, tüm dileklerin gerçekleşsin canım :)

    YanıtlaSil
  2. sen alırsın da yakışmaz mı, rengi zaten çok güzel. Annem yine çeyize koyalım seneye giy dedi, ne bulsa bu sıralar öyle diyor zaten :) çok teşekkür ederim Ablacım, hepimizin bütün güzel dilekleri kabul olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Tüm dileklerinin gerçekleşmesinini diliyorum bende :)

    YanıtlaSil
  4. Çook güzelmiş merakla bekliyordum beklediğime deydi

    YanıtlaSil
  5. @Şehirler Arası Aşk, çok teşekkür ederim çokk, zaten kanaatkar davrandım dileklerimde de :P

    @Şerife hanım, bence de ;) teşekkürler size de :)

    YanıtlaSil
  6. dilediğin herşey gerçekleşir inşallah maya,çok çok çok mutlu ol :)

    YanıtlaSil
  7. iyi günlerde giy :)

    YanıtlaSil
  8. @yeni başlangıçlar, canım inşallah, hepimiz mutlu olalım :))) hazirancılar diyeceğim ikimize bundan sonra zaten :P

    YanıtlaSil
  9. @Nalan hanımcım efendim çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  10. Yeni başlangıç sayfanı oluşturacaksın demek düğün dernek süper. hep mutlu ol.
    sevdiklerimizi kaybetmek hep zordur. Başın sağolsun.
    Babalarrrrr ahhh babalar :)
    Bende eşten dolayı alamıyorum arabayı illa öğretmek yerine direksiyonu kafasına geçirmek isteğimi kabartıyo ondan bıraktım bende :)
    Hepimiz için güzel olsunnnnn 2012.

    YanıtlaSil
  11. dedene Allah'tan rahmet dilerim..ben de dedemi 11 yaşındayken kaybetmiştim ve benim babam gibiydi,yeri çok ayrıdır bende hala :(
    araban hayırlı olsun,ben de arabamı anneme kızıp almıştım,2008 yılında,kızımı çok seviyorum,yeri bende ayrıdır,o yüzden seni o kadar iyi anlıyorum ki,eşim arabayı değiştirmek istiyor şimdi ama benim içimden hiç satmak gelmiyor,böyle alıp sonsuza kadar saklamak istiyorum onu :)
    ayy ne güzel bi de gelin olacaksın 2012'de..hayırlı olsun şimdiden :)
    Ülkü ablanın hediyesi de çok güzel,güle güle giy :) ne güzelmiş senin Ülkü ablan,ne cici hediyeler alıyor sana öyle :)
    bu maddeye çok güldüm yalnız,babanın huysuzluğunun biraz gitmesine :))
    2012 istediğin gibi,çok güzel bir yıl olsun :)
    mutlu yıllar :)

    www.fido-land.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Maya,
    Köyenstitülü dedene rahmet diliyorum; keşke kapatılmasaydı o okullar. Deden gibi nice aydın insanımız yetişmişti.
    2012'de her şey gönlüne göre olsun.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. @Minik Kelebek'im, evet, yeni bir başlangıç olacak inşallah ve ben buradan paylaşacağım :) çok teşekkürler :) dedem için de sağol, Allah razı olsun :( eşler öyledir, arabalarına kıyamazlar, öğretme gibi bir niyetleri de hiç yoktur ama ben nişanlımın bu konuda hakkını yiyemem, bana çok emek verdi, tabii ben biraz arıza çıkardım ama trafiğe çıkabiliyorsam onun sayesinde, kısaca bende yiğidi öldür hakkını yeme durumu oluştu :P kocaman sevgiler :)

    @Fido'cum öncelikle bloguma hoşgeldin :))) dedem için Allah razı olsun diyorum :( ben de aynen senin gibi arabama "kızım" diyorum, varsa yoksa o :) satma fikri de ayrıca beni üzmeye yetiyor, bu konuda çok benziyoruz ;)) çok çok güzel şeyler yazmışsın, yorumun çok pozitif, hepsine ayrı ayrı içten teşekkürler, umarım 2012 senin için de çok harika bir yıl olur :) öpücükler çokkkk :)

    @Aysema hanım, teşekkür ederim, Allah razı olsun... Köy enstitüleri bu ulusa ışık tutacak birçok insan yetiştireceklerdi ama sudan sebeplerle harcandılar. Özellikle ben en çok "dinsiz insan yetiştiriyorlar" eleştirilerine çok üzülüyorum, böyle saçma sebepler olabilir miydi yahu :( düşünün dedem Ramazan'da sabah namazına giderken kaza sonucu can veriyor, Hacı'sını yerine getirmiş bir insan, ama aynı zamanda da bir aydın kişi... Sudan sebepler yüzünden çektiğini bu ülke başka hiçbir şeyden çekmedi zaten :( sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  14. yeni yılda tüm dileklerin gerçekleşir inşallah, bluzunu güle güle giy.

    YanıtlaSil
  15. Zevkli Ülküm benim..
    güle güle giy...
    dedenin mekani cennet olsun.

    YanıtlaSil
  16. dedene Allah rahmet eylesin canım. inşallah tüm dileklerimiz kabul olur..

    YanıtlaSil
  17. @Noblesse'cim çok teşekkürler, hepimizin dilekleri gerçekleşsinn :)

    @Aslı, sağol, Allah razı olsun :( Ülkü Ablam cidden zevkli ama ya, çok teşekkürler :)

    @Buket'cim Allah razı olsun, inşallah inşallah tüm güzellikler peşimizi hiç bırakmaz :)

    YanıtlaSil
  18. dedene Allah'tan rahmet dilerim...dilediğin herşey gerçekleşir inşallah maya,çok çok mutlu olursun :) çok güzel palaşmışsn .araba aldm demişsin hangi model şöyle bayan arabası micra yaris falan mı :))

    YanıtlaSil
  19. @Sude'cim Allah razı olsun :( inşallah hepimiz mutlu ve güzel bir yıl geçiririz :) bu arada nerde bende öyle yüksek model alacak finansman :) arabam Fiat Palio, 99 model :) ama çok seviyorum ben kızımııı, darısı tüm isteyenlerin başına inşallah :) sevgiler ):

    YanıtlaSil
  20. inş mayacım çok sağol..bence palioda bayan arabası zaten hep küçük arabaları sevmişimdir :)
    fiatların kullanımı rahat diye biliyorum fakat düz vites işi bana çook zor geliyor :(

    YanıtlaSil